fredag 20 april 2012

Skydd - 132 av 365+1 foton - #266

Ibland har jag slängt till med två teman på ett foto men idag
slänger jag in två foton på ett tema.
Skydd iform av solglasögon för våra favoritkillar,
tuffa coola lille John....
och
tuffa coola Colin, hur skulle jag kunna välja ut bara ett foto, omöjligt,
så jag bjuder på två snyggingar i solbrillor så här på fredagen,
och tänk om solen ändå kunde visa sig, då skulle jag också ta fram mina solbrillor.
Men lovat var det snö här...suck.

Tjingelingen hoppas ni får en trevlig helg.

5 kommentarer:

KerstinA sa...

Tuffa killar. Hos mig behövs inga solbrillor det snöar...igen *suckar*

Andreas Stormfjäll sa...

Är det dom där ihopvikbara röda?? I så fall gör det inget att det snöar ;-)

Charlotta sa...

Riktiga tuffingar. :D

Camilla (Rantis) sa...

tuffa kusin-killar... =)
Men någon sol har jag då inte sett på länge, snöar här nu igen..
*suck*
...äh, bara att dra täcket över huvvet en stund till då....

Gabriella sa...

Vilka söta tuffingar. Här behövs det inte heller några solglasögon än