fredag 13 april 2012

Brevet - På väg - 123/124 av 365+1 foton - #27/234

Igår tog Rantafar in en kartong med nostalgi och jag hittade
Brev som var På väg mellan oss i flera år,
kärleksbrev som jag sparat, men efter gårdagen när vi läste lite och skrattade gott,
har vi bestämt att i sommar ska vi elda upp alla kärleksbrev när vi är i fjällen.
En mysig kväll med ett kärleksbål och lite vin....
På min blogg blev det NEJ inte elda upp kärleksbreven....
men vi har bestämt oss...och det är ju inte bara ett brev eller två,
utan flera kilo kärleksbrev....
=D

5 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Det finns mycket att gilla med det här :-) Att ni sparade dem, att ni läst dem igen tillsammans och att i enats om ett kärleksbål :-)
Härligt!

Theka sa...

Så fantastiskt mysigt! Synd att det inte används lika flitigt längre. skulle lätt vilja ha ett, men idag är det sms eller mejl som gäller. Väldigt oromantiskt. Tycker att ni ska spara dom ni tycker är bäst. Alla kan man inte ha, men 2-5 stycken är väl ändå okey^^ Fin bild föresten:D

Gabriella sa...

Åh tänk att ha sparat dem i så många år. Men mysig ide att elda upp dem tillsammans med en flaska vin.

Anne-Lie sa...

Breven är ju era och ni gör ju helt klart som ni vill men nog är det underbart romantiskt att spara ett eller annat ;-)

Bildgatan sa...

Jag säger inte nej eftersom mina egna brev och dagböcker har åkt den vägen, men inte lika romantiskt som era ska göra - hoppas kärleksbränningen blir mysig.

De eventuella kärleksbrev som jag och sambo skickade i början är raderade och all eventuell kvarvarande aska skulle då vara resterna som kan finnas kvar någonstans i cyberrymden, det sägs ju att inget försvinner. =)