lördag 7 april 2012

Såpbubblor - 113 av 365+1 foton - #301

Visst ska jag få till temat såpbubblor,
idag fick Colin blåsa sina årets första bubblor...
jag hade fullt upp med påskbuffèn så jag lämnade över kameran till
den kära mamman...
och därför frångår jag lite att det ju inte ÄR jag som klickat fotot...
jag är ju ärlig också...
men hade jag haft tid så hade jag klickat...
men bubblor blev det...och bli jag diskad så bli jag.....
ja fast det var ju Rantafar som tog hand om disken.....???
Jodå...men fortsatt trevlig Påsk alla....

10 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Inte skulle vi väl diska dig inte - du har ju planerat för temat men bara bett om lite assistans ju! Alla kända fotografer har ju en assistent helt klart;-))
Glad påsk rantamor!

Ullagunni sa...

Visst, du har ju räknat ut det och fotot blev jättefint!

Camilla (Rantis) sa...

så läckert redigerat...
Såg du mitt bubbelfoto med?
Taget så där i smyg från höften när jag var i Rom....
=)

Mias 366 bilder 2012 sa...

Vilken härlig bubbel-bild! Fin färg på fotot också.

m i l l a h . s e sa...

Härligt bubbelbild!

Camilla (Rantis) sa...

...nu ligger jag BARA 20 efter.. =)

Gabriella sa...

Vilken härlig bild.

Bildgatan sa...

Vem ska jag få att blåsa bubblor åt mig? Tror jag väntar till sommaren och kanske jag också kan få ett barn att blåsa - mitt barn. =)

Pysselfarmor sa...

ha ha och ingen djäkel (nu svor jag, men det är ju din blogg ha ha ha) kan ta delete på bilden heller så det är bara å gilla läget
:-))

såpbubblor är det hur som helst!

Unknown sa...

Härlig bubbelbild!