torsdag 26 januari 2012

Fynd - 28 av 365+1 foton - #66

Idag fick Rantafar ta ett nummer igen...
66 säger han , och det är nog ett manligt nummer...tror jag.
Och det blev ett FYND...hahaha
tja..Rantafar är verkligen ett fynd för mig sen 42 år....
ett fynd jag aldrig ångrat...
så mycket kärlek vi omgett oss med i dessa år,
med varann och med tre barn och nu två underbara barnbarn.....
Men mitt foto blir inte Rantafar...
utan en gammal kaffekvarn som jag nångång köpt på ett fyndlager....
väl inmald och vackert nött....
Tjingeling.

7 kommentarer:

Theka sa...

En jättefin kaffekvarn, och en snygg inredningsdetalj.

Anne-Lie sa...

Det gäller att fynda på sin väg genom livet;-))

Bonnfrua sa...

Ranafar måste vara ett väldigt bra fynd för Rantamor!
Gillar bilden av kaffekvarnen, gammeldags känsla.

Anonym sa...

...ja, de va ett bra fynd..den där Rantafar, annars skulle inte jag finnas...=)

....nu ligger jag efter igen...
men nu e jag minsann ute å fotar...massor!!
=)
....vi skét i den kalla januari vintern och hittade en super billig weekend resa till....
...ja, dit alla vägar går brukar de säga....
ROM!
yupp...sitter i Rom nu....+8 grader å sol....
Nu ska jag ut å fota en massa och ta en glas vitt i solen ...
=)=)
....joooo...de e sant!
*fniss*

Anonym sa...

Bra med så många fynd du har haft i ditt liv och kaffekvarnen är jättefin

Eva Trillian sa...

Gillar bilden ... men inte lika mycket som texten :-)

Razzy sa...

Det är tur att man hittar fynd under hela livet både mänskliga och prytlar.