tisdag 24 januari 2012

Beställningsjobb - 26 av 365+1 foton - #15

Visst ser det väl ut som Colin håller på att måla ett beställningsjobb....
koncentrerad till tusen...
och med benen i kors satt han vid köksön och målade idag....
och nu har jag fått den finaste tavlan...
Bengt Lindström...vem ä d????
Och det roliga var att han kunde berätta så mycket om alla
detaljer han målade....
nu har han åkt hem men jag har fickorna fulla med pussar och kramar...
bara att plocka frm när jag börjar längta.....
Bra va....

10 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Vilken glädje att få sitta och måla på detta sätt hos farmor eller var det mormor!
Skulle gärna beställa - gillar alla glada färgerna!

Ina sa...

Det är så fantastiskt underbart med barnbarn! Förstår att det är fiffigt med pussar och kramar i fickan :-D Ska jag också samla på mig när mitt lilla barnbarn blir större....nu är det mest jag som pussar och kramar på den lilla....

Anonym sa...

Åh vad härligt med barnbarn. Så fint han målar också

Anonym sa...

Åh vad härligt med barnbarn. Så fint han målar också

Mias 366 bilder 2012 sa...

Så koncentrerad han ser ut, härlig bild! Fina färger har han valt också. En mysstund ser det ut att vara...

Camilla (Rantis) sa...

oj...ja, trodde de var temat färgchock... för visst fanns det också med??
Men snyggt och en massa kulörer är det...

...i dag har jag varit på gym...
jojojo...
nu jädrans ska jag få muskler med!
Vi ( jag å hon som har butiken Stor & Fin) har bestämt oss för att ta 1-2 dagar i veckan och träna på jobb tid... vi e ju egna företagare så vi borde ju kunna hitta tider att träna på...
Så i dag blev en första gång... å till veckan ska vi boka en instruktör som får hjälpa oss lite...
...får väl se om musklerna känns i morgon!!
*S*

KerstinA sa...

Underbar bild. Härligt att få stort papper att måla på :)

Eva Trillian sa...

"Fickorna fulla med pussar och kramar" :-) Så härligt uttryckt :-)

Marina sa...

Vilken liten konstnär =)

Theka sa...

Så fint det blir :D Färgglatt, det gillar jag skrapt!