måndag 23 maj 2011

Göteborgare - 146 av 365 foton - #92

Tror att just detta tema...Göteborgare har varit det jag tänkt att jag aldrig,
aldrig kunde klura ut...
Hur i allsin dar ska jag hitta en äkta sådan här uppe i västerbotten....
och hur vet jag att han är göteborgare...
Men så idag när jag skulle ställa in mina nya tomtar ...
en från Edinburgh...
en från London...
som jag fick av Rantis och Brandis i helgen...
Ja då står han ju bara där..
tomten som ÄR en äkta Göteborgare.
Gjord där och som jag fått av vänner där....
en göteborgare...
tjooohooo jag fixade tema 92...

4 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

oj, ja de va ju smart löst....
Jag klurar fortfarande!
Hur gick det med inskolningen på de nya tomtarna då???
Blev de väl emottagna??
=)

Christina sa...

Hi hi det var smart! Detta var det enklaste temat för en Göteborgstjej som mig :-)

Kerstin sa...

Bra jobbat! Det där temat är ett problem. Ska man behöva åka till Götet för att fota en göteborgare? ;)Får nog skippa det kanske och köra ett eget tema istället för Göteborgare.

Herr Nilssons Fru sa...

Men då..de där var den häftigaste Göteborgarne jag sett på länge,,kanon fin!! Grattis, du löste de fast du är så långt från Göteborg.

Kramiz Anki som ler med hela ansiktet..