tisdag 3 maj 2011

Biograf - 132 av 365 foton - #20

Trodde att just biograf skulle gå bort för mig, och bli ett av dom jag valde bort för mina egna teman sen...men igår när LillaC ville se Lilla Sjöjungfrun kom ja,g på att det just var närmaste biograf vi kommer.
Vi är lite lata att just gå på bio.
Sist jag var på på bio bjöd Rantis mig på Mama Mia....
När jag väl sitter där i salongen, är det ju riktigt mysigt....men att bestämma sig blir bara värre med åren...soffan är just rätt mysig här hemma med *ler*.
Tjingelingen...

4 kommentarer:

Herr Nilssons Fru sa...

Smart Rantamor...!!!
Nä biografer de besöker man inte lika ofta som soffan.
Kramiz o mys nu med Lilla C allt du kan.
Anki

Camilla (Rantis) sa...

hahaha...
var det SÅ länge sen du va på bio??
Oj...
nästan spå Galne Gunnar tid...

nu har jag lunchat, fick göra det själv idag då grabbarna är ute på jobb..
men....jag får nog åka å bogsera hem dem med Audin, för jobbarbilen tjuter å luktar inte gott säger dem...
Tur att de inte e så långt bort då...

Ha en bra dag med Lilla C...

KRAMAR FRÅN MOSTER MINGA TILL COLIN!

Bonnfrua sa...

Visst är det skönt hemma i soffan... fast vissa filmer blir ju mer stroslagna på bio. Om man nu tar sig dit. :-)

Christina sa...

Bio är mysigt men det blir allt för sällan. Det är ju närmare till soffan :-)