tisdag 3 juli 2012

Dags för mig att kliva av, och TACKA för mig...


...och alla snälla fina kommentarer som jag fått av er andra.
TACK, TACK....
Men regler är ju till för att följas och jag har tydligen inte följt dom.
Förstod inte att man inte fick skruva till det och slänga in två teman på ett foto,
förstod heller inte att det var som en tävling,
utan tog det mera som en utmaning för att jag skulle
inspireras till att fota mera.

Men när andra som deltar i utmaningen 365+1 foton
tycker att jag ska hoppa av ...
tja då gör jag det
Men jag kommer säkert att kika in och kommentera er som jag
lagt upp på min blogglista.
TREVLIG SOMMAR till ER ALLA.

Rantamorkramen.

10 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Så tråkigt! Inget vi kan säga för att du ska tänka om?
Vi hittar till dig och dina blogginlägg, utmaning eller ej, så vi "hörs"!
kram

Pysselfarmor sa...

Fy 17 så trist det vet du. Tänk vilken förföljelse det kan finnas....och allvar i något som kan vara så skojigt.

Läs min mail till dig/kramen Gun

Chrisse sa...

Ingen tycker att du ska hoppa av.
Man kan justera sina inlägg och fortsätta att vara med. Det tycker jag du ska vara, för du tar väldigt fina bilder. Att du själv väljer att ge upp, får stå för dig.
Om jag sårat DIG som person i min kommentar på Mias inlägg, som riktade sig till ALLA, så ber jag så mycket om ursäkt och hoppas att du tänker om.

Chisselina

Gabriella sa...

Tråkigt :-(
Jag tycker inte du ska hoppa av - du har helt rätt en utmaning för att inspireras att fota mer.

Millan sa...

Åh,så tråkigt att du hoppar av...Du som har så många fina foton. Kan du inte ändra på inläggen då, så dom bara blir ett per foto?
Kram Millan

Anki Ai sa...

Stanna kvar! Dina bilder är jättebra! Du visste ju inte och alla är värda en nu chans.

Charlotta sa...

Håller med de andra, klart du ska stanna kvar och ta det som den utmaning det är.
Och jag tror att de flesta av oss har egna blogglistor och går inte via 365-sidan när vi kikar runt på tolkningarna. Så vi kommer att hitta dig även om någon "regelryttare" plockar bort dig från den officiella listan. Hoppas att din blogg kommer att uppdateras snart igen. :)
Kramar från Charlotta

Ullagunni sa...

Men så tråkigt! Håller med alla ovan och hoppas att du ändrar dig, Annars hoppas jag att jag får se dina bilder ändå på något vis. /Kram Gunilla

Jane sa...

Jisses vad folk kan hålla på, det visar väl bara på kreativitet plus att du har lite kul med dina bilder - man får väl göra som man vill på sin blogg! Själv är jag med bara för att fota mer (för att utvecklas) och det är egalt om andra klarar sina teman. Tycker bara det är kul att kika på andras fina bilder, vilket man kan göra ändå :))

Tappade faktiskt lusten lite grann nu också om det ska vara så här :/

Yvonne L sa...

Men så fånigt, man får väl ta sig an utmaningen på det sätt man själv vill. Det ska ju vara en rolig utmaning, inte en tävling... Det är ju egentligen för ens egen skull det är roligt att vara med, tänka nytt på hur man tar bilder osv. Men men, dig och dina bilder går ju att hitta ändå även om du nu valt att hoppa av utmaningen. :)