onsdag 4 juli 2012

Ni är för snälla och rara.....

TACK alla snälla bloggvänner för snälla kommentarer,
men jag har som bestämt att lägga ned  temautmaningen, men kanske kommer jag att
lägga upp lite foton från fjällen i sommar.
Här är det solnedgången i Haparanda natten före midsommarafton....
otroligt vackert och VEM kollar ned från himlen...
tjoooohooo jag åker bara föbi och kollar, säger "hon"....
eller är det glassgubben ????
hade tänkt spara detta foto till just solnedgång....
Vill ni följa min blogg så gå in på Rantamors blogg , ni är så välkomna.

Tjingelingen och kramen....

10 kommentarer:

Theka sa...

Hade ingen aning om det här fören mamma nämnde det ikväll, när vi stod och mjölkade korna. Förstår varför du slutar. Eftersom jag själv har vart i liknande situationer då mamma har fått lov att styra upp mig. Vilket jag vet inte är kul när man har tänkt ut något riktigt bra, och är lite stolt över resultatet. Och någon säger att så kan du inte göra osv. Jag hoppas bara att du kommer tillbaka med nya tag snart. Jag och många andra kommer sakna dig, och dina fina bilder. Ska absolut kika in på din andra blogg då och då.

Ha en trevlig sommar, och slutar framför allt inte fotografera!
Fotografera som aldrig för=O)

Hjärtliga hälsningar Tessan

Mias 366 bilder 2012 sa...

En fantastisk bild!!! En av många.
Fortsätt fotografera, och ha en härlig sommar. Här blir du saknad...

Annika sa...

Nu har jag inte följt din blogg med någon reda men jag tycker det är synd att du hoppar av. Jag håller med dig om att det är en utmaning och inte en tävling. Som jag ser det utmanar jag mig själv, att utveckla mitt fotograferande, min fantasi och få många promenader i jakten på tema.

Din solnedgång är i vart fall någon av de vackraste jag sett!

Ha det gott framöver och fortsätt utmana dig själv.

Bonnfrua sa...

Här har jag missat en hel del "trassel" märker jag. Det är trist att du kliver av, men jag hoppas verkligen att dina bilder kommer ramla in här ändå!!!

Lycka till med allt Rantamor!

Kramen

Chrisse sa...

Ja, vad ska man säga om det hela...
Till er som läst min sista kommentar på Utmaningens hemsida

http://365foton2012.wordpress.com/2012/07/01/paminnelse/#comments

vill jag bara säga att jag felaktigt sagt att min ursäkt till Rantamor raderats, dilket det INTE gjort, den finns där.

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=5701909567254382212&postID=2541701389292911370&isPopup=true

Då jag såg det var det för sent att rätta mig själv. Har mailat om det så det kanske kommer där sen.

Min avsikt har aldrig varit att såra Rantamor personligen utan att ge henne möjligheten att ändra och förtsätta för hon är en fantastisk fotogtaf. Det var anledningen till att vi var några som spred länken till påminnelsen till de med flera teman. De övriga har ändrat sina inlägg och är på G igen. Den jag kanske lite klantigt kallade för "glidare" med flera teman har ändrat och gått vidare.
Rantamor har lagt in 180 fantastiska bilder och är halvvägs. Det enda som behövs göras är att ändra rubrikerna
på de aktuella bilderna.
Med så många fina bilder skulle hon snart vara ikapp.
Jag eller de andra som tycker att utmaningens regler bör följas är varken "poliser" eller "Bitterfi***r" , vi gillar Rantamors bloggar och vill ha med henne. Någon skrev att "vi läser texter på olika sätt" möjligen kan det ha skett här.
Vi vill gärna se dig tillbaka.

Gabriella sa...

Otroligt vacker solnedgång - får väl lägga till din andra blogg i bloglovin istället så jag får se några av dina underbara bilder. Kanske vi ses igen nästa år - får väl se om jag själv orkar

Frk sa...

Fantastisk bild!
Vill fortsätta ta del av dina bilder och inlägg.

Jessica sa...

Hej vilken jätte fin blogg och bilder =) Hit kommer jag flera ggr. Ha en bra dag, kram

bellabild-bellabild.blogspot.com sa...

Hej vill bara sända en vänlig hälsning till Dig ifrån mig.
Fina bilder!!

Moi sa...

Vacker bild!