onsdag 8 februari 2012

Nybakat - 41 av 365+1 foton - #201

Igår lade jag upp degen till mina kruskavlade stekpannebröd,
och idag blir det ett foto när dom gräddar,
och det får bli tema nybakat.
Fanns några som frågade efter recept,
och jag har på min blogg delat av mig av receptet två gånger och nu ska
en oteknisk Rantamor försöka länka till receptet.
Håll andan och tummarna...
Kruskavlade stekpannebröd.
Äsch d gick inte så bra men kom in på googel och kan ju klicka där på länken.
Lycka till vänner.
http://rantamor.blogspot.com/2011/12/en-favorit-i-repris/

7 kommentarer:

Ina sa...

Åh, såna brukar min mamma baka och jag formligen älskar dom! Med messmör på! *gott*

Theka sa...

Ser redigt gott ut. Härligt med ny gräddat bröd. Ät och njut^^

Camilla (Rantis) sa...

mmmm...gottigott gott...
men länken längst ner fungara ju ...eller?
nä...de gjorde den tydligen inte....
=)
Inte lätt med tekniken!

...i kväll är det 2 timmarsbugg igen...hejåhå, låt fötterna gå!!!
Så skoj....bara äääälskar att dansa!!
Få sån energi av det....
Dax att ladda upp med lite mat i magen så jag orkar med kvällen...

Hälsa Rantafar!

♥♥♥

Eva Trillian sa...

Ser smaskigt ut! :-)

Pysselfarmor sa...

jääääääääättegott! mmmmmmmmmmm

Anne-Lie sa...

Jag har väntat på att Rantafar ska välja något som han kan njuta av mer fysiskt än bildmässigt;-)) Ser mumsigt ut!

Ullagunni sa...

Ser väldigt gott ut.... Är ledig idag så jag får nog ta mig en liten förmiddagsfika..