torsdag 8 december 2011

Kommunikation - 346 av 365 foton - #136

Kommunikationen med mina bloggvänner går genom detta modem...
och nu måste jag göra en bekännelse...
föregående foto i tema Stående...
har inte jag fotat...
kollade det ingående imorse och kom på att vinkeln var så bra
och låg...
och då jag kollade upp allt..... hade jag varit inne på LillaC`s foton...
det som han fotade i somras när vi tog med han på husbilssemester.
En duktig fotograf....
och rätt ska vara rätt och det borde inte stå Rantamor på det fotot....

1 kommentar:

Herr Nilssons Fru sa...

Ja visst är de fantastiskt att man kan snacka med varandra genom sånna där lådor...världen har liksom krymt...de e gott!!

Jag hade nog aldrig fått lära känna Rantamor om de inte varit för den där lådan...tack lådan..:)

Förra bilden: Klart lillaC foto räknas...kanonfin bild ju.