söndag 6 november 2011

Resetips - 308 av 365 foton - #233

Mitt resetips går till fjällen.
Upp på kalfjället ett par dagar i tält.
Vi som har diverse sjukdomar och inte kan vandra upp...
kostade på en helikopter som körde upp oss.
Vi sov tre nätter....fick fyra undersköna dagar med fjällvandringar och fiske....
jösses jag längtar tillbaka....
inästa sommar drar vi nog upp dit igen...
kom som till ett annat tidevarv där ordet stress och måste föll bort...
jag bara gillade och njöt....
och det tillsammans med fina Rantafar.....
Laddade själens innersta rum......

5 kommentarer:

Anne-Lie sa...

Har aldrig upplevt vidder som den du bjuder på här! Skulle verkligen nappa på ditt restips - dags att börja spara;-))

Elwa sa...

Så skönt det ser ut! Den stora tystnaden...

Kerstins foto sa...

Din kärlek till fjällen går inte att ta miste på. Du ser ut att ha det rätt gott på bilden. :)
Ja du, jag håller med dig när det gäller kommentarer på 365 foto, det har dalat från alla håll - även mitt. Det här är mitt tredje år och jag känner nu att det blir det sista, har tappat lite ork för det. Men jag ska göra det klart i alla fall. :)
Ha en fin morgondag.

Gry sa...

Så utrolig vakkert!

Pysselfarmor sa...

Ja inget är som fjällen! Där får man ro i själen, styrka och kraft. Alldeles tyst...dofter...


Hade inte uppmärksammat detta med 365 bloggen...verkar oroväckande - hoppas det inte hänt något.