söndag 28 augusti 2011

Hyllning - 236 av 365 foton - #104

En hyllning till två av mina favoritkillar...
för att dom finns...
för att dom älskar varann...
och för att jag också är en liten del av dom båda...
måste tillägga att jag inte tagit detta foto...utan stulit det för att jag bara tycket att...
det var så underbart...
kan tro att det är den lyckliga mamman som fotograferat...
jaja jag vet att det ska vara egna tagna foton...
men jag har redigerat det iallafall...
kunde bara inte låta bli att lägga upp det...
fö`låt...
ska inte upprepas....

2 kommentarer:

Andreas Stormfjäll sa...

John å jag tog en välbehövlig stödvila... Powernappen är den bästa nappen =)

Camilla (Rantis) sa...

hahaha...ja, men e fotot så snyggt så får man stjäla det...
sen har du ju faktiskt redigerat det lite, å så e de ju stulet inom familjen!
=)