tisdag 22 mars 2011

Tisdag - 88 av 365 foton #300

Idag Tisdag kom jag på att försöka baka Kruskavlat tunnbröd i stekpannan, utan vetemjöl.
Uteslöt socker och mjölk också...tog dinkelmjöl, rågkross och vetekross och lite graham, allt för att få brödet GI vänligt.
Vi har ju inte ätit bröd på två månader nu...så detta smakade ljuvligt...ljuvligt.
Provbakade bara sex stycken kakor...men det blir nog flera.
Detta blev mitt tisdagsgöra....men nu har mitt ryggonda gått ned i mitt vänstra ben, och fot,  med påföljd av att jag tappar känsel...så idag blir det hängningar i bänken på schemat...
Förbannat...för solen skiner ute... =D

2 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

mmmm...
gottigott gott det såg ut då!
Tråkigt med ryggen...
=(

Kerstin sa...

Det ser jättegott ut. Kan man inte få exakta mått på alltihop. Jag vill baka såna jag med.
Hoppas att det blir bättre med ryggen, det där låter inte roligt.
Krya på dig.
Kram